Thailand

ÅÅÅÅÅÅÅÅhhhhh sitter och tittar på resor till Thailand och drömmer mig bort.
Hur jag än skulle tigga och be så skulle Lisa aldrig följa med mig dit.
Frågade syrran hur hon skulle känna inför det men blev stopp där med. Hon är visst flygrädd.
Jag erbjöd mig att supa ner henne på flygplatsen så hon skulle hinna somna innan vi lyfte ;) men 
det skulle hon ha gjort även om flygningen var på bara någon timme... DAGENS UNGDOMAR!

Skulle vilja göra en systerresa.
Med alla systrar, Lisa och hennes syster...
Sen om de ville så bjud med sambo/fästman/män.. what ever.. bara något vi alla systrar kommer göra en gång i livet typ... 
Men det får jag ordna när jag blir miljonär...

Nu börjar Big Daddy med Adam Sandler,


Sitter här och väntar på att min fina Lisa ska vakna, men samtidigt vill jag att hon ska sova i flera timmar till då hon var så trött i natt.
Hon börjar kl 18 och slutar 06.
Sista natten i natt. Yeeeey
Då slipper jag bli galen på två hundar här hemma.
De var jävligt billiga i natt.
Vid varje bil som passerade ute på parkas så hoppade de ner från sängen och tokskällde...
Jonny kommer ju upp igen men inte Calle så han måste jag lyfta upp varje jävla gång. VI har en liten för hög säng för hans små ben. tar han sats så studsar han in i madrassen halvt uppe i sängen..:P
vid 03 tvångshöll jag Calle under täcket och på 2 minuter så sov han.
SKÖNT!!

Nu ska jag fokusera lite på filmen och sluta tänka på bungalows och turkost hav och varma vindar ;)

Johanna

Kommentarer :

#1: shadaim12.wordpress.com/

nu så har jag hittat hit från din kommentar på viktop där jag efterlyste bloggar.
Kikar in en sväng och säger hej till er =)

skriven

Kommentera inlägget här :