här är det gasigt

men hur kul är det här.
jag kan inte sova.
min axel / skuldra värker som satan av den där förbannade gasen och det är inte så länge sedan jag fick något mot smärtan så vågar inte be om något mer.

fast ssk kanske vet någon mirakelkur mot gassmärtor i axelparti?
ska nog ringa in henne på en stund. ..
gassmärtor. .. låter ju som om man inte kan pruppa...

jag hoppas att jag får äta yoghurt och att jag får åka hem idag.
min magvärk är inte den samma som igår.

det är fan jobbigt att ha mens på sjukhus.
får ju inte använda tampong så har fått kasta mina trosor då jag aldrig lyckas träffa bindan så ligger nu i nättrosor + stora tjocka vita kalsontrosor... med en megabinda och en smyginsatt tampong.
blöder jag igenom detta är det bye bye till min livmoder. det kan jag ju garanterat lova.

nä nu trycker jag på larmknappen...
tycker det är så otroligt pinsamt att larma :-(
igår fick Lisa haffa ssk åt mig för jag vågade inte och då valde de ändå att öppna mig igen...

åh nej :-( fel jävel som kom in. undra om de har personalbrist då det typ jobbar en gammal kärring på 75 som usk som skulle ta blodprov på både mig och lisa igår och i stort sett torterade oss med nålfan...

nu kom min ssk... men det finns inget att göra mot luftsmärtorna..
det är bara att vänta tills de går ut ur kroppen.
då varken morfin eller panodil hjälper.

ska försöka få lite mer sömn innan morgonen gryr för de vill ju att man kommer upp under dagen. ..

puss Johanna

Kommentera inlägget här :