operationen är gjord

ja då har det gått många timmar sedan operationen.
jag har gått på morfin typ hela tiden sedan jag rullades ut.

det bästa som hände igår var väl typ att jag fick sticka min lilla söta fegis till flickvän med en fragminspruta, vilket vi ska ta i 10 dagar.

har nog inte så mycket att skriva om operationen.
den var väntad, den gjordes och den överlevdes...

det har inte varit så roligt i natt.
sova på rygg.
även om jag kunde byta till sida för 40 minuter vilket också är längsta jag har sovit i natt.
varken Lisa eller den andra tjejen har sovit bättre.

fram till kl 02:00 har de varit in vsrje halvtimme och tagit olika koller på oss. efter två blev det varannan timme. .. så då får man ju passa på att försöka sova. .

nu är det två timmar till nästa vända så ska försöka få mig lite mer sömn

puss och kram
Johanna

Kommentera inlägget här :