tadaa lixom



inte för att vi lär behöva den förrän i slutet på juni men vi fick den grill vi ville ha och kunde inte hålla mej från att sätta ihop den :) så det har jag pysslat med efter att jag vaknat vid 05.40 och klev upp vid 6. sen var det bara att försöka få upp min bättre hälft som skulle på jobbet :) och jag ja. satte igång med grillbygge :)

nu myser jag och vovvarna i soffan en stund. ska snart kasta mej in i duschen och sen hämta mamma från jobbet kl 10.
blir en minirant sen. ranta är ju inte som förr när man inte får ta något att fika. men snaaaaart får man ta något. en bit paj eller någe. ja. man får nog prova sej fram.

här är det strålande sol idag och de har lovat varmt. vad ska man då skylla på när löven måste krattas?

ska iaf köpa oss en sekatör idag. så jag kan klippa bort lite grejjer ute i trädgården.

ha det fint allihopa..

/Lisa

Kommentera inlägget här :