Hej och hå älskade lördag

Ja men hej och välkommen efterlängtade Lördag!
Blev väckt vid 8.45 av finaste Lisa som säger att svärfar är på väg och då ska tydligen dagen börja.

Soligt och varmt. Kändes som i Grekland då det även var lite fuktigt på fm. LOVE IT!

Vi har idag försökt laga min blåa bil så vi ska ha någon egen bil, men efter mycket om och men så bestäms det att det kommer få bli en reservsdelsbil av den :(
Då vi har beställt rätt dämpare till bilen som sen inte passar (fattar ingenting av det)
behöver man då nya fjädrar?
fast fästen på nya dämparen passar inte med bilens modell heller.
för de kan inte ha skickat fel två gånger?

så nu ska Lisa och svärfar försöka få lös bränslepumpen på min bil och försöka sätta över den till Lisas.

Någon som har ca 10 000 kr att låna ut så vore jag ytterst tacksam, eller rent ut av skänka en bil ;).

Jag stannade hemma nu för att kolla hockey. SVERIGE - FINLAND!!
Ska sen söka upp min älskade sambo, svärföräldrar och småkottar som sen finns hos mommo/moffa.
Där kommer det vara schlagermys så vi kommer vara med dem ikväll :)

Imorgon kommer kottarna till oss.
Då blir det en dag ute i det fina vädret...

det börjar bli lite jobbigt nu med dryckerna då vi näst intill glömmer att äta. 
får påminna varandra om att det gått alldeles för många timmar sedan vi skulle ha druckit... 


spela lite poker nu i väntan på hockeyn

puss Johanna

Kommentarer :

#1: Milla

Tips; sätt larm på mobilen med lagom antal timmar emellan så ni inte glömmer dryckerna. =)

skriven

Kommentera inlägget här :