helvete!!!

Jaaahaaa nu blir det ett inlägg om något helt annat....


Min underbara blå volvo har nu i typ en månad och lite längre stått uppe på några domkrafter och varje gång jag varit dit så har jag sagt till min kära sambo Lisa att bilen är på väg att åka ner i marken... 
men jag har inte fått något större gehör för det...

och vad har nu hänt?
Jo svärmor ringer i panik till Lisa och säger att bilen åkt i backen!!!!!
När i helvete ska någon lyssna på mig!?!

Alltså hallå..
Jag har sett att den har åkt längre och längre åt sidan men nääää lyssna inte på mig!!




Till B.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Du är en av mina finaste vänner och 
jag kommer alltid alltid alltid att behöva dig 
i mitt liv. Jag kommer alltid alltid alltid
finnas här för dig.
Gör aldrig om det där, för då slår jag dig 
tills det inte finns något mer kvar av dig! 
Du är en så stark och underbar människa!! 
Din  långväga vän
Johanna

Kommentera inlägget här :