string eller inte?

Sitter på dagens arbetsplats och väntar på att jag får gå hem.
Måste invänta nattpersonalen bara.
Imorgon ska jag ringa och kolla om det finns en plats kvar här inför sommaren.
Trivs riktigt bra med de fyra boende som bor här.
Imorgon kommer jag jobba på ett tyngre ställe och det blur spännande att se hur det går med ryggen då jag inte just gjort något idag men är helt färdig.

innan jag får komma hem måste jag förbi macken i Gällivare då min älskling där hemma har slut på snus vilket också betyder att jag har slut...
då ska jag bannemig köpa godis också.
Är så satans sugen och ingenting fungerar!!

Håll tummarna för oss imorgon att brevet vi väntar på anländer!
vi var där i mitten av oktober. . VILL HA DET NU!!!

Sen önakar jag också att jag får ett JA av någon av gruvorna till sommarjobb...
eller en nattjänst någonstans...

det var mycket jag önskade för mig själv idag.
tur man inte är troende. hade väl brutit mot flera synder då mohahaha

har börjat bygga upp en hemlängtan till sundsvall.
får hoppas att den stillas i påsk då vi får besök nerifrån då..

näää nu ska jag ta sista vandringen och se så alla damer sover sött.

tjingeling

Johanna

Kommentera inlägget här :