Massage

Ja då börjar allvaret på måndag. 
ska efter 3 månader återgå i arbete.
försöker att hitta något annat än just det jag jobbar med. det kan gärna vara inom vården men då på ett litet annorlunda ställe. inte äldreboende och hemtjänst.
fast är ruggit sugen på att försöka mig på gruvan eller dagbrottet här uppe i gällivare.
eller utomhusgruvan som jag så fint kallar det.


sitter och tittar på postkodsmiljonären, i väntan på melodifestivalen, och det är en snubbe där med IQ på över 135 och jisses vad han kan... bara så ni vet är det skottår år 2035!!

idag gick jag ett varv med snabeldraken efter mig och sen blev det dags för Calles favorit.. MOPPEN! 
han blir helt hysterisk när den är framme.
Han hänger i andra änden och är näst intill på väg ner i hinken han med :P
Lilla galning <3
det märks att ryggen inte är frisk.. skulle resa på mig för att hämta läsk och tårarna sprutade på mig när jag försökte ta mig upp.. inte okej!
Lisa kommer få massera mig hela veckan lång som kommer... 


NU BÖRJAR DET!!!! 

Kommentera inlägget här :