Just give me a reason

Sitter just nu och lyssnar på pink och snurrar runt på qx.
fastar gång på gång på min egen sida och blir full i skratt.... antar jag är rätt trött och uttråkad då jag tycker att den historien jag har där är asrolig!!


im not a slut, i just love love. ;) 
hon har roliga låtar denna lilla pink.
VILL VILL VILL VILL till sthlm och se henne LIVE
önskar mig just nu inget annat.. eller öhm, trycker undan alla andra önskemål :P

snart är det ronja rövardotter ;)
det är helg och det finns fan inget på tvn. 
bara skit igår och idag...
snart är flickans jobbvecka över och det betyder = jag slipper tänka ut och laga mat!!
wooohoo..

fick ett litet serietips av en flicka som jobbar i poolen.. games of thrones.. ska börja kika...

uppdaterar vad jag tycker om den!

XoXo

Kommentera inlägget här :