dumma brist på snus

funderar skarpt på att börja snusa igen. eller få lisa till det...
om det ska vara såhär..

idag har vi båda varit lediga och vi hamnar i luven på varandra hela tiden... 
på det år vi varit tillsammans så har det inte alls varit som det är idag.
lisa är rastlös som fan och har ont i hela kroppen och jag tycks inte kunna vara ur vägen för henne... 
jag har ont i min mun och känner mig alltjämt pms-ig och lite orolig för mamma.. 
ingen bra kombo för oss... 
kanske ska åka iväg så hon får vara ifred ett par dagar..
fast nu är ju planerat så att vi ska ut till stugan..
då får hon smita iväg med sin skoter och jag kan stanna vid elden.. 

usch.. ingen bra dag alls idag. 
känner mig inte välkommen idag.. tror jag skulle ha fortsatt att sova imorse

XoXo

Kommentera inlägget här :