Vilka är vi??

Det är vi; Johanna och Lisa eller Lisa och Johanna om ni så vill. 
Oavsett vad ni vill kalla oss så har vi skaffat denna blogg för att delge er en stor
del av vårt liv och vad som komma skall. 
Båda är födda 1985 (fortfarande unga) men med 6 månader emellan och det är tydligen väldigt
viktigt för en av oss att poängtera!!

Vi blev med hus för ett par månader sedan och där bor vi med våra tre pojkar.
Och NEJ det är inte några mänskliga avkommor utan några håriga saker på 4 ben. 
Två hundar och en transsexuell katt. :)

Med detta att katten skulle vara transsexuell bygger på att han tror att han är hund. 
Han ska promt följa med ut i koppel när de två andra ska ut och rastas och han gör sina behöv ute i koppel!! 
Han är inte en riktigt katt :) Men lika jävla älskad ändå!! 

Denna blogg kommer att med tiden att fyllas med information om oss, vår familj, en omvälvande operation som ska få oss ur XXXXXXXXXXXXL till M/L.
OKEJ!
Det är kanske inte så många X men det kan kännas så när man får leta kläder på "THE BIG SIZES" i butiker som för det mesta bara har kärringkläder på tjockisavdelningen! 
Jag kommer även att lägga ut foton på mig själv under denna process och ge er information på våra vikter och sådant... kanske kan jag övertala min bättre hälft att kasta ut någon bild på sig själv under färden. 
Om vi lyckas hålla denna blogg levande i 2 år så kommer ni även att få följa med på en annan livslångresa! <3

Vi kommer båda två att skriva i denna blogg och den kommer även vara en stor "hjälp" att hålla oss
på jorden så att vi kan vräka ur oss känslor och tankar allt eftersom vi tappar vikt. 
Det kanske inte alltid är lättare att prata som att skriva TROTS att det är något vi båda håller hårt 
på att vi måste göra för att detta ska fungera! 

Nu ska jag lämna över bloggen till min fina Lisa <3

Tack och godnatt för denna gången :)

Puss&Kram Johanna




Kommentera inlägget här :