Nya underkläder

Åh! Sitter och tittar på underkläder online och funderar på att köpa en ny BH men helt sjukt onödigt nu inför viktnedgången. 
Om en månad börjar det nya livet och det är absolut ingen mening att handla något nytt just nu...
Förutom strumpor ;) som för övrigt är mitt personliga favoritplagg att handla i dagsläget!

Halvlyssnar på sveriges mästerkock men mer än halva hjärnan är inne i serien jag sitter och sträckkollar på.
Jag älskar den och snart får jag se avsnitt jag ALDRIG sett tidigare!

igår var vi till vetten med minsta vovven. De sa att vi skulle sluta med medicinen och att de inte kan känna något fel på honom MEN han fick ont tidigare idag och ville inte stödja på framtassen <3

det kanske inte är några intressanta inlägg ännu men det kommer att komma efter februari månad! 

Fast jag kan ju bjuda på att jag ska försöka sluta snusa. har inte sagt något till Lisa ännu men det får hon väl reda på här. :P
Jag ska till en början snusa nikotinfritt men då jag fått reda på att det innehåller väldigt mycket socker så blir det bara en månad sen får jag väl göra som min moster och börja snusa öronproppar! :D

näää nu ska jag kolla tvlistan och försöka räkna ut när man ska krypa ner i säng :P 

over and out! 

Johanna

Kommentera inlägget här :