Strippan från Boden

Det är officiellt! 
jag är fan gammal! har tagit en snabblur på soffan efter middagen som Lisa fick laga ;) på eget bevåg.. 
fick egentligen inte ens en förfrågan om jag ville laga käk idag :P

iallafall... åter till det där att somna i soffan.
SÅ JÄVLA SKÖNT!!!! 
Bordes göras varje dag! 
Förutom att jag får en fingerspets knackandes i pannan varje gång jag håller på att somna... 
(hämnden är ljuv)
 
Alltså, allt detta hysteri kring melodifestivalen... 
Här i familjen jag har hamnat mitt i verkar de alla vara galna i det. 
det roliga börjar ju inte förrän i finalen innan den stora FINALEN!
Här ska det fixas och handlas och grejas innan det drar igång imorgon! 
hujja hujja.... 
DET ÄR JU HELT UNDERBART! 
det finns ingen som är lika glad i det i min familj i sundsvall :P 
Kul att få uppleva det!

Nu har jag sett klart på how i met your mother och i fortsättningsvis måste jag vänta på ett avsnitt i veckan.
tips om bra serier mottages tacksamt.

blev sjukskriven månaden ut... 
nu står det inte bara " diskbråck" på pappret till försäkringskassan utan även "fetma"...
hmmm.. 
Tar inte illa upp av det. är medveten om "fetman" och har levt med den i hela mitt liv... 
ibland känns det som om fler tar illa vid sig om jag pratar om min övervikt än jag själv... 
som min lille-styv-bror-Robin.... 
Han blir sjukt generad och det är så förbannat roligt att driva med honom!

måste hitta min person här.
den man kan driva med, genera och käfta med... 
inte för att det finns i en person..

hade behövt flytta upp 5 flickor från sundsvall för att få samma flyt igen. :P

nä snart farmen.

/johanna

p.s
någon som har numret till bodenstrippan???
d.s

Kommentera inlägget här :