skräckinjagande

Nattvecka för Lisa och det är så grymt tråkigt när det är just denna vecka!
inte många timmar ihop och man kan just inte göra något på de timmar hon är hemma.
jag har ingen ork att börja dra fram snabeldraken kl 21 på kvällen och när hon vaknar vid 14 är det lite kvalitettid tillsammans innan middagslagande...
men tack och lov att det bara är 1 veckan av 5... fast 2 av de 5 så är hon ju ledig :P
underbart jobb!!
har sökt sommarjobb där igen i sommar och hoppas på att få komma in denna gång..
min rygg klarar nog inte hela sommaren i vården.
sitter i valet och kvalet om jag ska avbryta sjukskrivningen och gå tillbaka till jobbet i början av mars.
men är livrädd att det kommer förstöra min rygg för evigt..
på läkaren låter det som att nästa gång kan vara sista gången och sen rullstol.. 
vill bara ha bort all vikt nu så jag har en chans... 

mina pojkar här hemma skrämmer upp mig..
de skäller och bråkar och tror de hör något. springer runt och morrar och har sig!
inte alls roligt..

LISA KOM HEM!

Johanna

Kommentera inlägget här :