queer

Dagen började lugnt och bara fortsatt i samma ton så jag förväntar mig att något kommer att hända.
vaknade av att Lisa väckte mig kl 11 men somnade gott om i 45 minuter till Lisa sa att det stod några konstiga  kvinnor utanför dörren. Sen rättade hon sig och sa att det var en man och kvinna. 
yrvaken och halvt påklädd så gick jag och kikade ut bakom gardinen i vardagsrummet och såg fyra personer och en av dem i kjol... VÄGRADE att öppna dörren.
Jag vill inte bli "upplyst" av några från rikets sal då jag finner dem sjuka i huvdet!
Att de hellre dör, låter sina nära och kära dö än att få blod ifall de behöver det!
NEJ TACK!!!!

Sen så låg vi hela familjen och myste i sängen. Jag med en bok och kärleken tittandes på en serie och pojkarna busandes... 

Sen valde vi att åka och handla inför kvällens melodifestival och försökte med ljus och lykta att hitta någon att hälsa på men inte en själ var hemma.. så det slutade att vi vände och åkte in till Gällivare  och besökte Lisas små syskonbarn! <3

Nu är vi hemma och middagen är intagen, diskmaskinen är ur och i plockad, pojkar matade och rastade... 
och Lisa har fått sig en omgång smörj så nu blir det att SLAPPA resten av kvällen för mig! 
Slut i kroppen!!


Trevlig melodifestivalkväll alla queers där ute! 

Johanna! 

Kommentera inlägget här :