long time no seen

Nu jäklar var det länge sedan jag skrev och jag tänkte att jag skulle uppdatera er om vad som hänt.

bråkat med en 6månaders valp.
passat en liten 2årig kille.
nästan kollat 4 säsonger av the vampire diaries.
sovit...

Inte så mycket och absolut inget spännande.
Men ändå skönt! 
Ibland står livet stilla när Lisa jobbar sina långa skift.
Då är det bara soffhäng och små promenader i pyjamas så lillen får kissa. 
ja gott folk, jag lever FÖR min pyjamas!
Ibland så får jag ta på mig riktiga kläder för att umgås med lisas släkt eller gå till tandläkaren... 
och jag kan höra mina pjbyxor ropa på mig när jag inte är hemma!

idag har vi iaf varit ut till stugan och rasstat hundarna.

de fick springa löst på isen och jag drog en jävla snöräv/snölasse efter mig medan vi gick.. 
en sådan syn..
vi tänkte lämna den vid stugan så dit gick vi... lisa först, pojkarna sen och jag sist...
jag kan ju säga att jag flåsade rejält i snön som gick till knäna på mig och jag sa till Lisa... vilken motion detta är.. hon vände sig bara om och tittade på mig.. 
jag tittade tillbaka och såg att snön gick till låren på henne..
jag kan ju bara säga tack till dig Lisa som lät mig gå i dina upptrampade fotspår'! <3
det är kärlek det!

skulle lägga in bilder men orkar inte leta efter den rätta sladden till kameran så bilder kommer nog imorgon eller i övermorgon... 

nää nu ska jag fortsätta med annat!
 
Johanna

Kommentera inlägget här :