Jag kan inte falla för en P-E-N-I-S

ligger med världens huvudvärk och har inte på två dagar lyckats jaga bort den.
den vandrar runt inne skallen på mig precis som den pissar sitt revir och visar mig att det inte är jag som bestämmer.

har börjat titta på the L word och jag konstaterar (IGEN) att det är i verkligheten precis som i serien.
tillhör du ett flatgäng så kan du ge dig fan på att alla har haft sex med den du är tillsammans med. det finns inget "säkert" kort.
folk byter partners lika ofta som jag byter strumpor.... typ 2 gånger per dag. 
det är inte konstigt att jag valt att hitta mina partners i andra städer än Sundsvall.
Jag vill inte vara delaktig i något nätverk där alla egentligen är kopplade till varandra.
det är lite som att använda bestick på en tex pizzeria. bara torka av dem med en servett och lägg tillbaka den på bordet tills nästa gäst kommer. ÄCKLIGT

sen har jag så länge jag kan minnas sagt att det inte är könet utan personen man blir kär i. 
MEN nog fan är det även könet till stor del.
Jag får en enorm kräkreflex bara av att jag ser en kuk! 
och då är det ändå på tv! 
tänkt sen vart fan den ska och hur vissa gör... -spyr-
jag kan inte falla för en P-E-N-I-S!!

Ni får inte missförstå mig... jag vill inte vara straight.. 
jag klagar inte över att vara flata utan bara reflekterar hur jag har tänkt kring ämnet... 

och vad är detta med bisexuallitet?
sure, jag köper det.. 
på ett sätt...
det finns ju straighta som tänder på att ha sex med någon av samma kön... DU ÄR INTE BI DÅ!
tonåringar som hånglar med en av samma kön efter en klunk alkohol.... DU ÄR INTE BI!
visst, många kanske inte vågar komma ut som bi och tar hjälp av alkoholen men snälla... väx upp!! 
ingen kommer skjuta dig.. stanna inne eller kliv ur! 

hmm nu kan man kanske undra vart allt detta kom ifrån och jag har inte den blekaste aning... 
vet bara att jag är den lyckligaste kvinnan i världen som har en sådan fantastisk flickvän! 
som förövrigt får sin skönhetssömn nu och ska upp om två timmar.
mina ögon går nu i kors och den pissande hjärnan verkar ha fått tag i en hammare! eller.... ;)

god natt alla 

Johanna

Kommentarer :

#1: Victoria K. Hedback

Intressant läsning ;) Själv så älskar jag penisar (men håller mig bara till en) och mår illa av att titta på en vagina. Framförallt min egen. Då man fött tre barn så har den fått sina skavanker. Haha... Som du säger ut med språket, vad är det värsta som kan hända?? Och älska dig själv för den du är :) Kram

skriven

Kommentera inlägget här :