delade meningar

läste just min flickas inlägg och GRATTIS <3, helt rätt att hon ska köpa sig en ny kupévärmare. Men att hon sen inte ska kliva upp nå mer idag... nänä.. jag går med på att hon sover en timme eller två men sen får hon nog hjälpa till lite här hemma.. speciellt när hennes pappa kommer och ska hjälpa oss med en lättare översvämmning i källaren!  ;)
det fixar inte jag. tycker det är bland det äckligaste som finns.

jag är fast i Lword träsket och jag tar mig inte därifrån. somnar rutnt 03 på nätterna för att jag inte kan sluta titta. tack och lov att det bara är 1½ säsong kvar att titta på.. men sen börjar jag väl med någon ny serie och samma visa uppstår. 

idag ska vi åka och handla lite inför helgen och melodifestivalen så vi slipper ta oss ut i kylan.

Idag lyser solen starkt och den värmer gott
trots att temperaturen håller sig mellan -20 och -30. 
men det beror väl på att himlen är klarblå... 

uppdastering följer... 

/Johanna

Kommentera inlägget här :